سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معلومات فراموش شده

لطفا مردها را زن نکنید!

    نظر

هیبت مرد را نباید ازش گرفت.براش باید و نباید نگذارید.حاکمیت، قدرت، غیرت،مدیریت در شان مرد و خضوع و خشوع و اطاعت در شان زن است (البته نه در حدی که تن به حرام بدهی).

زن و مرد باید اعتقاد به واجبات داشته باشند و به آن عمل کنند. اگر هم زن میخواهد در مسائل دینی راهی به مرد نشان دهد نباید به غرور و مدیریتش لطمه بخورد.مردهای امروز هیبت و قدرتشان را از دست داده اند و زنها از این موضوع سو استفاده میکنند و دنبال هیبت دادن به مرد نیستند و این یکی از علائم آخرالزمان است.

شخصیت زن طوریست که باید در اقتصاد دستش به مرد دراز باشه که این به مرد و زندگی تعادل میدهد. مرد از اینکه پول در بیاره و به زنش بده ارضا میشه. البته زن میتواند کمک اقتصادی کند مثل حضرت زهرا که نخ میریسیدند. زن باید کار زنانه کند نه اینکه بین مردان مانور بده (شوخیها و روابط نادرست در ادارات و ...)

لعنت به مخنثین من الرجال : مخنث به مردی گفته میشه که ازصفات مردانه اش خسته شده. کی خسته اش کرده : قلدری زن.مرد نباید خاشع بشه، چون زن میشه.

ریشه خیانت مرد به زن اینست که گرایش مردانه اش را از دست بده. برای همین تو خیابان دنبال کسی است که  دوستش داشته باشه.مطلوبیت مال زن است، مرد که نباید دنبال طالب باشه. زن خودنمایی داره تا دوستش داشته باشند اما امروزه مردها خودنمایی دارند و با یک تعریف جنس مخالف دلشون میره. مرد واقعی دلش تکون نمیخوره ولی اگر مردانگی اش را ازش بگیرند دلش میلرزه.اگر مرد در خانه مردانگی داشته باشد در اجتماع هم مرد است. وقتی مرد ما مرد نیست، زن هم جایگاهش را گم میکنه.

زن آرایش کردن و استفاده از زیورآلات را دوست داره چون از نظر روحی بهش نیاز داره،دوست داره خودنمایی کند اما امروزه در مجالس عروسی دامادها هم آرایشگاه میروند وکلی عوض میشوند. بابا این زنه که باید عوض بشه نه مرد.

 برگرفته از سخنان فاطمه میرزایی