سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معلومات فراموش شده

چای گیاهیست سمی!

    نظر

چای گیاهی است سمی و هیچ موجودی آنرا مصرف نمی کند به جز انسان.

نوشیدن چای حافظه را کم میکند. (قابل توجه کسانی که کارهای ذهنی انجام میدهند)

هنگام سرماخوردگی چای نخورید چون باعث میشود مریضی شما خوب نشود.

چای باعث سکته قلبی و مغزی میشود.

چای اسید معده را زیاد میکند و موجب هضم غذا می شود زیرا در اثر نوشیدن چای اسید معده زیاد ترشح می شود.به همین خاطر بعد از نوشیدن چای ترش میکنید.

چای بخاطر داشتن تئین آرام بخش است و مقداری از خستگی را دفع میکند اما در عوض تئین موجب کاهش مقدار منیزیم داخل سلول می شود . منیزیم ماده ای  است که خداوند سبحان در سلول قرار داده تا با انواع سرطان ها مبارزه کند و با  نوشیدن چای این ماده مفید از بدن خارج می شود   .

هیچ حدیثی در مورد چایی نداریم.

چای دارای ماده ای است به  نام تانن که بسیار مدر است و به همین خاطر مایعات بدن را دفع کرده و پلاسما غلیط می  شود و آنزیم ها در پلاسمای غلیظ نمی تواند فعالیت کنند و به همین خاطر مواد زائد در بدن انبار شده و موجب بیماری می شود . ضمناً تانن موجب فعالیت بیش از حد سلول های اپیتلیال کلیه شده و کلیه را بمرور از کار می اندازند.
گیاه چای دارای ماده ای است به نام اگزالیک اسید ، که مسموم کننده بوده و اختلالات متابولیسمی ایجاد می کند و در کلیه رسوب کرده و سنگ های کلیوی را موجب می شود . همچنین جلوگیری از جذب آهن که بسیار مفید است می شود.

ابو علی سینا در طب سنتی از چای به عنوان ماده پست غذایی نام میبرد و از آن فقط برای مصارف درمانی در شرایط خاص استفاده میکرد.

دیگر بیماریهایی که چای باعث میشود: کم خونی, ناراحتی های قلبی و کلیوی، ناراحتی های پوستی, آرتروز, ریزش مو، حساسیت، زودرنجی، یبوست، داغ شدن کف پا ، میگرن ، ناراحتی های گوارشی ، سنگ های کلیه ، خار پاشنه ، دردهای مفصلی ، سریع عصبی شدن و پوکی استخوان.

منبع: فرمایشات آقایان روازاده و خداد